The Village Whisk(e)y-messe Nürnberg

Benjamin Jacobs

Hei Jerky Nation!

Forrige helg var vi utstillere på The Village - Whisk(e)y Messe Nürnberg. Først må jeg si at Nürnberg er en superflott by, og folkene der skilte seg virkelig ut med sin vennlighet og varme. Stor tommel opp!

Vi hadde litt tid på fredag til å utforske byen og bestemte oss ganske raskt for at vi definitivt vil tilbringe flere dager her:

På fredag kl. 17:00 var det soft opening, og vi fikk for første gang ønske Nürnberger Simple Jerky-fans (og nye fans) velkommen til standen vår. Hele messen var kjempestor, og hallen vår var alltid godt besøkt. Med irsk live-musikk, en og annen Kilkenny og lammegryte eller haggis, var messehelgen veldig behagelig å være på.

Alt i alt et kult arrangement, og Simple Jerky er nå også kjent i Nürnberg-området 😁

Vi sees snart på Ink & Drink i München!

Zurück zum Blog